پیش بازی ایران-ازبکستان/ رونمایی از تیم اسکوچیچ

پیش بازی ایران-ازبکستان/ رونمایی از تیم اسکوچیچ

خبرگزاری فوتبالی- فردا و بعد از مدتها، از تیم دراگان اسکوچیچ رونمایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دوستانه فردای تیم ملی مقابل ازبکستان، اولین بازی تیم ملی با سرمربی کرواتش است. مردی که بهمن ماه سال گذشته جانشین مارک ویلموتس شد و قرار بود در فرودین و خرداد، با تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی به میدان برود اما کرونای لعنتی همه چیز را به هم زد تا تیم ملی با مربی جدیدش، در چند ماه گذشته هیچ برنامه‌ای نداشته باشد.

دیدار با حریف آشنا: ازبکستان حریفی کاملا شناخته‌شده برای طرفداران تیم ملی است. این تیم البته در 5 بازی آخرش مقابل تیم ملی، در گل زدن به تیم ملی ناکام بوده چه برسد به کسب نتیجه و حالا می‌خواهد انتقام باختهای قبلی‌اش را فردا از اسکوچیچ و شاگردانش بگیرد.

به دنبال انتقام پاختاکور: ازبکها برای نتیجه گرفتن مقابل تیم ملی، یک انگیزه دیگر هم دارند. با توجه به تعداد بالای بازیکنان پاختاکور در فهرست این تیم و شکست پاختاکور از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، آنها به بازی دوستانه فردا به شکل دیدار انتقامی هم نگاه می‌کنند. نکته‌ای که آبراموف سرمربی تیم ملی ازبکستان هم به آن اشاره کرده و درباره بازی فردا گفته است: پرسپولیس مقابل پاختاکور پیروز شد اما به نظر من بازیکنان ما که باختند خواهان انتقام هستند و می خواهند ایران را شکست دهند.

نتیجه آخرین تقابل: دو تیم 20 شهریور 97 در تاشکند به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان کی‌روش با گل مهدی ترابی موفق شدند حریفشان را شکست دهند.

1984