پیش‌بازی ایران-سوریه/ اسکوچیچ به دنبال هت‌تریک

پیش‌بازی ایران-سوریه/ اسکوچیچ به دنبال هت‌تریک

پایگاه خبری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ در سومین بازی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی به دنبال سومین برد متوالی‌اش است.

به گزارش فوتبالی، اسکوچیچ که بعد از شاهکار! مارک ویلموتس در تیم ملی، جای مربی بلژیکی را روی نیمکت تیم ملی گرفت، در این یکسال و چند ماهی که از همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال می‌گذرد، فقط در دو بازی تدارکاتی هدایت تیم ملی را به عهده داشته است.

او ازبکستان و بوسنی را در زمین حریف شکست داده و در اولین بازی‌اش در ورزشگاه آزادی به دنبال بردن سوریه است.

آشنایی با حریف فردای تیم ملی: سوریه در آخرین رنکینگ فیفا در جایگاه 76 قرار گرفته است. این تیم چهار روز قبل در یک بازی تدارکاتی مقابل بحرین- یکی از حریفان تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی- قرار گرفت و 1-3 به این تیم باخت. این تیم در حالی راهی تهران شد که عمر السومه مهاجم سرشناسش را به دلیل مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نخواهد داشت.

نتیجه آخرین تقابل با سوریه: تیم ملی در اولین بازی‌اش با مارک ویلموتس توانست با نتیجه 0-5 سوریه را شکست دهد. مهدی طارمی در آن بازی هت‌تریک کرد و جهانبخش و صیادمنش دو گل دیگر تیم ملی را زدند.

بازگشت به آزادی بعد از 537 روز: آخرین بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی، 18 مهر سال 98 بود که شاگردان ویلموتس توانستند با نتیجه 0-14 کامبوج را شکست دهند. به این نکته هم اشاره کنیم که تیم ملی در 6 بازی آخرش در ورزشگاه آزادی برنده بوده و حالا به دنبال هفتمین برد متوالی‌اش در این ورزشگاه است.

1984