پایان همکاری نبیل معلول با تیم ملی سوریه

پایان همکاری نبیل معلول با تیم ملی سوریه

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه پس از راهیابی این تیم به مرحله نهایی دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی از سمتش کناره‌گیری کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، نبیل معلول سرمربی پیشین باشگاه الدحیل قطر در ماه‌های گذشته تجربه سختی را پشت سر گذاشته و روز گذشته با انتشار پیامی از هواداران فوتبال سوریه خداحافظی کرد. معلول که پیش از این با انتقادات و مخالفت‎هایی از جانب شورای عالی ورزش سوریه مواجه شده بود، گفت: من سرشار از امید برای ایجاد تغییرات بزرگ بودم و باید بگویم خاطرات خوبی در کنار مردم سوریه داشتم اما می‌خواهم این خاطرات خوش خراب نشود و به آنها می‌گویم که فراموشتان نمی‌کنم.

رئیس شورای عالی ورزش سوریه فراس معلا پیش از این انتقاداتی نسبت به معلول ابراز داشته و گفته بود او چیزی به تیم ما اضافه نکرده و شایسته پولی که دریافت می‌کند نیست.

معلول در پاسخ به این ادعا گفت: 15 ماه است که هیچ دریافتی‌ای از تیم ملی نداشته‌ام و فدراسیون به دلیل مشکلاتی که برای انتقال وجه داشته نتوانست مطالبات مرا پرداخت کند. بخش زیادی از دستمزد و همچنین پاداش صعود از مرحله نخست را نتوانستم دریافت کنم و با این وجود می‌خواهم به این همکاری پایان بدهم.

فدراسیون فوتبال سوریه به دلیل تحریم‌های مالی امکان انتقال و دریافت مطالبات خودش از فیفا و AFC  پرداخت مطالبات معلول را نداشته و برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی باید به دنبال گزینه جانشین برای این مربی تونسی باشد.

۴۱۵۴