وینیسیوس: رابطه خوبی با بنزما دارم/ به فلامینگو برخواهم گشت

وینیسیوس: رابطه خوبی با بنزما دارم/ به فلامینگو برخواهم گشت

خبرگزاری فوتبالی – وینیسیوس در جدیدترین گفت و گوی خود در با رابطه با شرایط حضور در رئال مادرید، رابطه با بنزما و حضور دوباره در فلامینگو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور، بازیکن جوان تیم رئال مادرید که از زمان حضور در رئال مادرید پیشرفت خوبی داشته در جدیدترین گفت و گوی خود با یک کانال یوتیوبی گفته: همیشه درباره کسانی که برای من بهترین‌ها را می‌خواهند فکر می‌کنم. ماننند خانواده، دوستان در باشگاه، هم‌تیمی‌هایی مانند مارسلو و کاسمیرو و کسانی که می‌خواهند من را در مسیر درست قرار دهند. همه این‌ها جزئی از حضور در یک باشگاه بزرگ در دنیا است. زمانی که شکست بخوریم درباره ما صحبت می‌کنند و زمانی که برنده می‌شویم اتفاق دیگری می‌افتد.

وینیسیوس در ادامه درباره رابطه‌اش با بازیکنان رئال گفت: رابطه خوبی با بنزما دارم. همین طور لوکاس وازکز. با آن‌ها در زمین بسیار صحبت می‌کنم. همچنین با لوکا مودریچ هم رابطه خوبی دارم که همیشه در کنار او نهار می‌خورم.

این مهاجم برزیلی که پیش از حضور در رئال مادرید ۶۹ بازی برای فلامینگو انجام داده احتمال حضور دوباره در باشگاه برزیلی را رد نکرد. او می‌گوید: مطمئن هستم که در آینده‌ای دور به باشگاه فلامینگو برمی‌گردم و به باشگاه چیزی که شایسته است اعطا می‌کنم.

1101