عکس/ قرنطینه هاورتز به همراه سگش و تشدید علائم کرونا در او

عکس/ قرنطینه هاورتز به همراه سگش و تشدید علائم کرونا در او

خبرگزاری فوتبالی - کای هاورتز تصویر جالبی از خودش در قرنطینه به همراه سگ خانگی خود منتشر کرده و فرانک لمپارد مدعی شد که علائم کرونا در این بازیکن افزایش پیدا کرده است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره جدید چلسی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از بایرلورکوزن جدا شده و به این تیم ملحق شد روز دوشنبه با تست مثبت کرونا روبرو شده و از آن زمان خودش را در خانه قرنطینه کرده است. او در جریان پیروزی 0 - 3 تیمش برابر رن در مسابقات لیگ قهرمانان که روز چهارشنبه برگزار شد نیز غایب بود. فرانک لمپارد، سرمربی تیم، پس از ابتلای کای هاورتز به کرونا اعلام کرد که تست سایر بازیکنان منفی شده اما اضافه کرد که علائم این بازیکن 21 ساله در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است. 

آخرین باری که بازیکن تیم ملی آلمان در ترکیب آبی پوشان لندنی به میدان رفت در دیدار برابر برنلی در روز شنبه بود که با پیروزی 0 - 3 این تیم همراه بود. اما حالا به نظر می‌رسد که او نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر شفیلد یونایتد که شنبه برگزار خواهد شد و آخرین بازی چلسی پیش از وقفه دیدارهای ملی است همراهی کند. او همچنین به احتمال زیاد برای دیدار برابر جمهوری چک، اوکراین و اسپانیا نیز در ترکیب تیم ملی کشورش حضور پیدا نخواهد کرد. 

1811