پیام راموس برای هواداران رئال مادرید پیش از بازی مقابل اینتر

پیام راموس برای هواداران رئال مادرید پیش از بازی مقابل اینتر

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با نتیجه 4 بر 1 هوئسکا را شکست داد و با روحیه‌ای بالا به مصاف اینتر خواهد رفت. سرجیو راموس با انتشار تصویری از خود در آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید پیش از بازی مقابل اینتر، به نوعی برای هواداران رئال پیامی فرستاد.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، پیش از بازی حساس رئال مادرید مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا با انتشار پستی در اینستاگرام برای رئالی ها ایجاد انگیزش کرد. او با انتشار عکسی از خود نوشت:" آماده برای یک شب بزرگ چمپیونزلیگی، زنده باد رئال مادرید (هالا مادرید)."

رئال مادرید در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشته و فقط 1 امتیاز از دو بازی گرفته و به همین علت دیدار رئال مادرید مقابل اینتر بسیار حیاتی شده است و می‌تواند سرنوشت رئال مادرید را در مرحله گروهی این فصل از چمپیونزلیگ مشخص کند. رئال مادرید در مقابل مونشن گلادباخ در بازی قبلی خود به سختی توانست مساوی بگیرد. مادریدی‌ها در این بازی با نتیجه دو بر صفر عقب افتادند و در دقایق پایانی بازی توانستند دو گل به ثمر رسانده و بازی باخته را با مساوی عوض کنند. باید دید که عملکرد رئال مادرید مقابل اینتر چگونه خواهد بود. رئال جایی برای اشتباه مقابل نراتزوی‌ها ندارد.

1470