بارتومئو و هیات مدیره‌اش فعلا در بارسلونا ماندنی شدند

بارتومئو و هیات مدیره‌اش فعلا در بارسلونا ماندنی شدند

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا و هیئت مدیره اش تصمیم گرفتند که فعلا استعفا ندهند و به کار خود ادامه بدهند.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو در حال حاضر از مقامات بهداشتی کاتالونیا خواسته تا با توجه به بحران کرونا، زمانی را برای رای گیری استیضاح خودش و هیئت مدیره کنونی دریافت کنند. در  حال حاضر آنها هیچ جوابیه رسمی دریافت نکرده اند.  در ابتدا قرار بود که رای گیری در روزهای 11 و 12 آبان برگزار شود اما تا زمانی که مقامات بهداشتی کاتالونیا به صورت رسمی مجوز ندهند، زمان دقیقی مشخص نیست. 

بارتومئو و هیئت مدیره اش به شدت تحت فشار رسانه ها و هواداران هستند اما در هفته های اخیر در مقابل استعفا مقاومت کرده اند. به هر صورت امروز هیئت مدیره بارسلونا جلسه گذاشت که در ابتدا پیش بینی می شد که در این جلسه استعفا خواهند داد اما آنها اعلام کردند که فعلا ماندنی خواهند شد.

به محض این که زمان و نحوه رای گیری برای استیضاح بارتومئو به صورت رسمی اعلام شود، هواداران بارسلونا می توانند در رای گیری شرکت کنند. اگر آرا علیه بارتومئو باشد به نظر می رسد که مدیر  بارسلونا و هیئت مدیره اش ناگزیر به استعفا خواهند بود چرا که اساسنامه باشگاه بارسلونا جای فراری برایشان باقی نمی گذارد و بدین ترتیب انتخابات برای رئیس جدید بارسلونا برگزار خواهد شد.

4125