روزهای بحرانی مدیران بارسلونا؛ اولین استعفا

روزهای بحرانی مدیران بارسلونا؛ اولین استعفا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از نظر مدیریتی حال و روز چندان خوشی ندارد.  در روزهای اخیر لو رفتن قرارداد جنجالی با یک شرکت برای تخریب وجهه بازیکنان و منتقدان و تطهیر مدیران این تیم به یک بحران بزرگ مدیریتی تبدیل شده است که بسیاری از بازیکنان سابق و فعلی را خشمگین کرده است.

به گزارش فوتبالی، حالا نشریه ال تریانگل گزارش داده است که مونسرات فونت، مدیر مالی باشگاه بارسلونا با خشم و دعوا استعفا داده و جدا شده است. در حقیقت علت اصلی استعفای وی مربوط به اختلافات در زمینه مشخص شدن شرایط مالی و بسته شدن بودجه باشگاه بوده است. فونت از نحوه مدیریت اقتصادی باشگاه بارسلونا به شدت خشمگین بوده است و استراتژی های مالی اخیر را ناکارآمد می دانسته است. مدیر مالی بارسلونا نارضایتی خود را به گوش  انریک تومباس، نایب رئیس اقتصادی باشگاه بارسلونا نیز رسانده است. بارسلونا به خاطر پروژه "اسپای بارسا" مجبور شده که بودجه فصل جاری خود را از 600 به بیش از 800 میلیون یورو برساند.

فونت در پی فشارها تصمیم گرفت که از سمت خود استعفا بدهد و از روز اول مارس از این باشگاه جدا می شود.  اعلام خبر استعفا مثل یک بمب در باشگاه بارسلونا ترکیده است چرا که فونت یکی از مدیران باسابقه و ارزشمند این باشگاه به شمار می رود که از سال 2005 در نیوکمپ کار می کرده است.