شوخی بامزه پدیده برزیلی رئال مادرید با گاف «بابا مودریچ»!

شوخی بامزه پدیده برزیلی رئال مادرید با گاف «بابا مودریچ»!

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در نیوکمپ پیروز شد و از بحران خارج شد. گل سوم رئال مادرید در حالی ثبت شد که رودریگو گوئس نفوذ کرده بود و در نهایت توپ به مودریچ رسید و هافبک کروات در موقعیت تک به تک دروازه نتو، بازیکن برزیلی را باز کرد. 

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئس و مودریچ به نظر می رسد که رابطه بسیار خوبی با هم دارند. در حقیقت پدر رودریگو گوئس فقط 36 سال سن دارد و لوکا مودریچ نیز 35 ساله است. در واقع لوکیتا با پدر بازیکن برزیلی رئال مادرید تقریبا هم سن است و به همین خاطر رودریگو، مودریچ را "بابا" صدا می زند.

رودریگو در پایان بازی شوخی جالبی در توییتر با مودریچ داشت. در حقیقت در زمانی که شماره 25 رئال مادرید می خواست وارد زمین شود، مودریچ مرتکب اشتباه شد و اشتباهی به او پاس داد چرا که فکر می کرد رودریگو درون زمین است. بدین ترتیب توپ به اوت رفت. رودریگو در پایان بازی ویدیویی از آن صحنه منتشر کرد و با شوخی خطاب به مودریچ نوشت:" عجله نکن، من هنوز وارد زمین نشده ام، بابا!"

مودریچ هم البته به عنوان یار تعویضی و با مصدومیت فدریکو والورده وارد زمین شد. لوکیتا کمتر از هشت ماه دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و هنوز باشگاه در مورد تمدید قرارداد وی به نتیجه نرسیده است.

4125