تکذیب مصدومیت رودریگو گوئس؛ توییتر رئال مادرید هک شد!

تکذیب مصدومیت رودریگو گوئس؛ توییتر رئال مادرید هک شد!

پایگاه خبری فوتبالی - ساعاتی پیش از بازی رئال مادرید و آتالانتا،  صفحه توییتر باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که رودریگو گوئس دچار مصدومیت شد. این بازیکن تازه دو هفته بود که از مصدومیتی سه ماهه برگشته بود  و به همین خاطر انتشار این خبر هواداران رئال مادرید را کاملا شوکه کرده بود.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه رئال مادرید در مورد مصدومیت رودریگو آمده بود:" پس از معاینات صورت گرفته در مورد رودریگو گوئس توسط کادر پزشکی رئال مادرید مصدوم شد که این بازیکن از ناحیه تاندون پای راست دچار مصدومیت شده است."

روز گذشته خبر مصدومیت یک ماهه ادن هازارد اعلام شده بود و به نظر می رسید که رودریگو گوئس امشب در ورزشگاه آلفردو دی استفانو فیکس شود و به همین خاطر چنین خبری هواداران رئال را شوکه کرده بود اما دقایقی بعد باشگاه رئال مادرید این خبر را تکذیب کرد. در حقیقت گروهی از هکرها صفحه توییتر رئال مادرید را هک کرده بودند و چنین خبری منتشر کرده بودند و به همین خاطر به نظر می رسد که رودریگو مشکلی برای بازی امشب ندارد. 

به هر صورت هکرها ساعاتی هواداران رئال مادرید را به شوک فرو بردند چرا که آنها انتظار مصدومیت بازیکن برزیلی و جوان تیمشان را نداشتند و حالا می توانند با آرامش به بازی امشب مقابل آتالانتا نگاه کنند.

4125