عکس؛ آفتاب گرفتن کریستیانو رونالدو در روز ال کلاسیکو

عکس؛ آفتاب گرفتن کریستیانو رونالدو در روز ال کلاسیکو

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو که چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود، در قرنطینه به سر می‌برد و منتظر است تا از این ویروس بهبود بیابد و به میادین برگردد. هنوز دقیقا مشخص نیست که او مقابل بارسلونا حاضر خواهد بود یا نه. چند روز دیگر بارسلونا به مصاف یوونتوس خواهد رفت و سوال اصلی این است که آیا فوق ستاره پرتغالی به این بازی می‌رسد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در ال کلاسیکو با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و با روحیه‌ای ضعیف به مصاف یوونتوس خواهد رفت. کریستیانو رونالدو انگیزه و امید زیادی داشت تا دوباره مقابل بارسلونا قرار بگیرد و یک رویارویی دیگر با لئو مسی داشته باشد اما در بدترین زمان ممکن به ویروس کرونا مبتلا شد و مجبور شد به قرنطینه برود. گفته می‌شد که نتیجه تست دوم رونالدو هم مثبت شده و بازی مقابل بارسا را از دست می‌دهد اما اخباری وجود دارد که می‌گوید 48 ساعت مانده به بازی بارسلونا و یوونتوس از رونالدو مجددا تست گرفته می‌شود و اگر نتیجه‌ی آن منفی شد. فوق ستاره پرتغالی می‌تواند مقابل بارسا حضور یابد.

کریستیانو رونالدو امروزِ خود را که روز ال کلاسیکو بود، آفتاب گرفت و این عکس از خود را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.

1470