لیست برزیل اعلام شد/ تیته: وینیسیوس خودرویی با هفت دنده است!

لیست برزیل اعلام شد/ تیته: وینیسیوس خودرویی با هفت دنده است!

خبرگزاری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی در لیست تیته سرمربی تیم ملی برزیل برای بازیهای راهیابی به جام جهانی قطر مقابل ونزوئلا و اروگوئه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پدیده برزیلی رئال مادرید که از لیست دو بازی قبلی تیم ملی کشورش خط خورده بود، پس از درخشش و ثبت سه گل در پنج بازی در آغاز فصل برای رئال مادرید در لیست قرار گرفت.  تیته در واکنش به سوال ها در مورد بازگشت وینی به لیست تیمش گفت:"وینیسیوس بازیکنی با توانایی های بالاست. در دریبل زدن و حرکات تک به تک خوب است و شرایط بدنی بی نظیری دارد. یک خودروی عادی پنج دنده دارد اما به نظرم وینیسیوس شش... یا هفت دنده دارد. او سرعت بالایی دارد و در حرکات تن به تن فوق العاده است."

برزیل پس از غلبه بر بولیوی و پرو به مصاف ونزوئلا در سائوپائولو می رود و بعد از آن مقابل اروگوئه در مونته ویدئو قرار می گیرد. رودریگو گوئس دیگر بازیکن رئال مادرید در لیست تیم ملی برزیل حضور ندارد اما در لیست تیم زیر 23 سال برای دو بازی دوستانه مقابل عربستان جای گرفته است. کوتینیو، کاسمیرو، نیمار و آرتور دیگر چهره های شاخص حاضر در این لیست هستند.

لیست تیم ملی برزیل ادامه مسابقات راهیابی به جام جهانی بدین شرح است:

دروازه بان ها: آلیسون از لیورپول، ادرسون از منچسترسیتی و وورتون از پالمیراس
مدافعان: الکس تیس از یونایتد، دنیلو از یوونتوس، لودی از اتلتیکو مادرید، رودریگو کایو از فلامینگو، میلیتائو از رئال مادرید، مارکینیوش از پاریسن ژرمن، تیاگو سیلوا از چلسی و گابریل منینو از پالمیراس
هافبک ها : داگلاس لوئیز از استون ویلا، کاسمیرو از رئال مادرید، فابینیو از لیورپول، ارتور از یوونتوس، اورتون ریبیرو از فلامنگو،  کوتینیو از بارسلونا
مهاجمان: نیمار از پاریسن ژرمن، اورتون از بنفیکا، ریچارلیسون از اورتون، گابریل ژسوس از منچسترسیتی، روبرتو فیرمینو از لیورپول، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید.


4125