کریستیانو رونالدو در این فصل رکورد کاسیاس را می‌شکند؟

کریستیانو رونالدو در این فصل رکورد کاسیاس را می‌شکند؟

خبرگزاری فوتبالی - فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا استارت می‌خورد و دوباره هیجان به سه شنبه شب ها و چهارشنبه شب های فوتبال اروپا باز می‌گردد. تورنومنتی که بسیاری آن را مهم‌ترین تورنومنت باشگاهی در دنیا می‌دانند. رکورد های خاصی توسط برخی از بازیکنان در این رقابت‌ها ثبت شده است و برخی از آنان ممکن است که در این فصل شکسته شوند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود، در این فصل از رقابت‌های چمپیونزلیگ این فرصت را دارد تا با شکستن رکورد ایکر کاسیاس تبدیل به بازیکنی که بیشترین بازی را در این رقابت‌ها داشته نیز بشود. در واقع ایکر کاسیاس که در تابستان گذشته رسما اعلام بازنشستگی کرد، 177 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است و رکورد دار بیشترین تعداد بازی در این رقابت‌ها است. کریستیانو رونالدو تاکنون 171 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است و 7 بازی تا شکستن رکورد کاسیاس فاصله دارد و به نظر می‌رسد که تا پایان این فصل به این رکورد برسد.

رونالدو در حال حاضر به کرونا مبتلا شده و اولین بازی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده است اما به نظر می‌رسد که از بازی مقابل بارسلونا، برای بیانکونری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

1470