جانشین روزبه چشمی بدون اشتباه در اولین بازی استقلال (عکس)

جانشین روزبه چشمی بدون اشتباه در اولین بازی استقلال (عکس)

خبرگزاری فوتبالی- در بازی دوستانه روز گذشته استقلال برابر نفت مسجد سلیمان بازیکنانی که اخیرا به استقلال ملحق شده اند هم به میدان رفتند.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین مرادمند مدافع میانی فصل گذشته شهرخودرو که بعد از حواشی زیادی راهی استقلال شد در لیگ بیستم یکی از بازیکنان کلیدی استقلال خواهد بود. مردامند حالا با جدایی روزبه چشمی از استقلال باید در قلب خط دفاع و در کنار بازیکنانی همچون عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به میدان برود.

مرادمند در بازی دوستانه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان در کنار یزدانی به میدان رفت نمایش خوبی در اولین بازی اش برای استقلال داشت. عملکرد مردامند در بازی روز گذشته مورد توجه افراد حاضر در محل بازی دوستانه استقلال قرار گرفته بود او بازی بی نقصی برابر نفت مسجد سلیمان داشت. به نظر می رسد مردامند در غیاب چشمی می تواند کمربند دفاعی استقلال را محکم کند. شاید اگر پنجره استقلال بسته نبود و استقلال می توانست از مرادمند استفاده کند، آن وقت شاید استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی شد. روزبه چشمی در بازی مقابل پاختاکور چند اشتباه بد داشت که یکی از آنها منجر به دریافت گل از پاختاکور شد. 

9697