زلاتان ابراهیموویچ و احتمال تمدید دوباره قرارداد با میلان

زلاتان ابراهیموویچ و احتمال تمدید دوباره قرارداد با میلان

خبرگزاری فوتبالی – به احتمال زیاد زلاتان ابراهیموویچ یک فصل دیگر در میلان خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ ۳۹ ساله که به تازگی قرارداد خود با میلان را یک فصل تمدید کرد تا فصل ۲۱-۲۰۲۰ را هم با پیراهن میلان در میادین ظاهر شود احتمالا به زودی قراردادش را باز هم یک فصل دیگر تمدید می‌کند تا فصل ۲۲-۲۰۲۱ را هم در میلان بگذراند.

کوریره دلا سرا اعلام کرده مینو رایولا در حال برنامه ریزی برای تمدید قرارداد میلان با زلاتان است. این مدیر برنامه مشهور، تمدید قرارداد زلاتان برای فصل اخیر را به تعویق انداخته بود تا درخواست‌هایش اجابت شود و دستمزد خوبی نصیب زلاتان شود که در نهایت این اتفاق رخ داد.

زلاتان کمتر از یک ماه پیش به کرونا مبتلا شد اما توانست بر این بیمار غلبه کند و پس از بازگشتش به فوتبال بیشتر از قبل بدرخشد. او با ۲ گل خود در دربی میلان توانست باعث پیروزی روسونری شود.

طبق اعلام سایت فوتبال ایتالیا، علاوه بر کوریره دلا سرا چند نشریه ایتالیایی دیگر هم این خبر را اعلام کرده‌اند و به این ترتیب با توجه به درخشش زلاتان در لباس میلان، او باز هم در این تیم خواهد ماند. نماینده این مهاجم سوئدی البته رسما ملاقاتی با سران میلان نداشته اما تمدید رسمی قرارداد او احتمالا در فصل بهار رخ خواهد داد.

1101