زلاتان ابراهیموویچ با میلان به توافق نهایی رسیده است

زلاتان ابراهیموویچ با میلان به توافق نهایی رسیده است

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که شب گذشته مینو رایولا، ایجنت مشهور زلاتان، در توئیتر خود اعلام کرده بود که هنوز توافقی میان ستاره‌ی سوئدی و میلان صورت نگرفته است اما اکنون اسکای اسپورت ایتالیایی گفته است که زلاتان ابراهیموویچ با میلان به توافق رسیده و به زودی تمدید قرارداد رسمی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ در ژانویه‌ی 2020 از لیگ آمریکا راهی میلان شده بود و در 18 بازی در سری آ 10 گل به ثمر رسانده بود و به تیمش در مسیر کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا کمک کرد. آن‌ها در مقطع پایانی فصل، 13 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتند. پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، اخیرا گفته بود که تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ از اولویت های میلان است و اکنون اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که زلاتان با میلان به توافق نهایی دست یافته است. به گفته‌ی این رسانه زلاتان با دستمزد سالانه‌ی 7 میلیون یورو قراردادی یکساله با روسونری‌ها بسته است.

پیش تر گفته می‌شد که زلاتان و میلان بر روی رقم دستمزد هنوز به توافق نرسیده‌اند و میلان پیشنهادی بین 5 تا 6 میلیون یورو را به مهاجم سوئدی ارائه می‌دهد اما اکنون به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا توافق نهایی حاصل شده و زلاتان با میلان روی رقم 7 میلیون یورو برای یکسال به توافق رسیده‌اند.

1470