آخرین باری که رئال مادرید و بارسلونا در یک شب باختند، چه زمانی بود؟

آخرین باری که رئال مادرید و بارسلونا در یک شب باختند، چه زمانی بود؟

خبرگزاری فوتبالی - در این هفته از لالیگا، رئال مادرید و بارسلونا در یک شب مقابل رقبای خود با نتایجی یکسان بازنده بودند. در حقیقت در یک هفته مانده به الکلاسیکو، رئال مادرید مقابل کادیز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بارسلونا هم با هدایت رونالد کومان اولین شکستش را با نتیجه یک بر صفر مقابل ختافه متحمل شد. اما آخرین باری که چنین اتفاقی افتاد کِی بود؟

به گزارش فوتبالی، کمتر پیش می‌آید که رئال مادرید و بارسلونا در یک هفته از لالیگا بازنده شوند. اما پیش از این هفته از لالیگا که رئال و بارسا همزمان باختند، آخرین باری که این اتفاق افتاده بود به سپتامبر 2018 باز می‌گشت، یعنی بیش از دو سال پیش. رئال مادرید در آن زمان با هدایت لوپتگی روز های خوبی را سپری نمی‌کرد و با نتیجه 3 بر 0 مقابل سویا در ورزشگاه سانچز پیزخوان بازنده شد. آن بازی در هفته ششم لالیگا 2018/19 بود. در همان شب بارسلونا هم با نتیجه 2 بر 1 مقابل لگانس بازنده شده بود. بارسا با هدایت ارنستو والورده در پایان آن فصل قهرمان لالیگا شد اما در مجموع عملکرد خوبی نداشت.

اکنون پس از 2 سال، رئال مادرید و بارسلونا به طور همزمان در یک هفته از لالیگا شکست خوردند و باید دید که در الکلاسیکو چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

1470