گرت بیل برای تاتنهام بدشانسی آورد؛ 20 دقیقه و دریافت سه گل

گرت بیل برای تاتنهام بدشانسی آورد؛ 20 دقیقه و دریافت سه گل

خبرگزاری فوتبالی - خیلی ها منتظر اولین بازی گرت بیل در تاتنهام در بازگشتش به لیگ برتر بودند. این بازیکن به صورت قرضی از رئال مادرید به تاتنهام پرداخت که تیم لندنی 40 درصد از دستمزدش را خواهد پرداخت. بیل به علت مصدومیت تا امروز نتوانسته بود برای تاتنهام بازی کند. بیل امروز بالاخره بازی کرد اما اولین بازیش خوش یمن نبود چرا که ورودش با کامبک خوردن ناباورانه تیمش همراه شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تاتنهام با نتیجه سه بر صفر از وستهام پیش بود، مورینیو تصمیم گرفت که بازیکن سابق رئال مادرید را به زمین بفرستد. گرت بیل در دقیقه 70 وارد زمین شد و به نظر می رسید که قرار است که به حفظ نتیجه یا حتی اختلاف فاصله کمک کند اما تاتنهام یکی پس از دیگری گل خورد تا وستهام کار را با تساوی سه بر سه به پایان ببرد.

در ابتدا فابین بالبوئنا در دقیقه 81 گلزنی کرد، داوینسون سانچز در دقیقه 84 گل به خودی زد و لانزینی در دقیقه 93 گل تساوی را به ثمر رساند تا دنیا روی سر گرت بیل، تاتنهام و مورینیو خراب شود. 

رئال مادرید شرایط گرت بیل را در لیگ انگلیس دنبال می کند چرا که این بازیکن ولزی در سال 2021 و در زمانی که قراردادش با تاتنهام به پایان برسد، باید به رئال مادرید برگردد و هنوز یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند.  مورینیو در پایان بازی در مورد عدم حضور بیل در ترکیب اصلی گفت:" عدم حضورش در ترکیب اصلی تصمیم خوبی بود. می خواستم به او بگویم که یک صندلی زیبا منتظر حضورش در ترکیب نیست. این یک پیام برای کل تیم بود. تمرکز ما روی کل بازی بود و نه فقط گرت بیل."

4125