هر دقیقه و هر گل گرت بیل چقدر برای تاتنهام خرج داشته؟

هر دقیقه و هر گل گرت بیل چقدر برای تاتنهام خرج داشته؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت گرت بیل که در ابتدا به نظر می رسید یک خرید امیدبخش برای تاتنهام داشته باشد حالا به یکی از اشتباه ترین تصمیم های باشگاه در این فصل از نقل و انتقالات تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، دنیل لوی مدیر تاتنهام با رضایت ژوزه مورینیو مربی باشگاه تصمیم گرفت که با پرداخت بخشی از دستمزد بیل، این بازیکن را به صورت قرضی از رئال مادرید بخرد.به نظر می رسد که مورینیو تمایلی به استفاده از گرت بیل ندارد و وقتی که با سوال خبرنگار در مورد دلیل بازی ندادن گرت در مقابل چلسی مواجه شد، گفت که این پرسش، ارزش پاسخ ندارد.

گرت بیل در دوره اولش در تاتنهام در لیگ انگلیس 42 گل و 20 پاس گل ثبت کرد. در حال حاضر رئال مادرید و تاتنهام دستمزد نجومی بیل که هفته ای 650 هزار پوند است را به صورت اشتراکی می پردازند. رئال مادرید و زیدان به هیچ وجه از عملکرد بیل راضی نبودند و به همین خاطر تصمیم گرفتند که او را قرضی به تاتنهام بدهند. 

اما اگر به دستمزد پرداختی تاتنهام به بیل نگاه کنیم، به نکات عجیبی می رسیم. در این فصل هر گل بیل برای تاتنهام 1.3 میلیون پوند هزینه داشته، هر موقعیتی که ایجاد کرده 650 هزار پوند، هر پاسی که داده 28 هزار پوند و هر دقیقه ای که بازی کرده 9 هزار پوند!

بیل در این فصل در همه تورنمنت ها فقط 15 بازی داشته که در پنج تا از بازیها به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است. بیشترین دقایقش را در لیگ اروپا داشته است و به نظر می رسد که تاتنهام تمایلی به حفظش در فصل آینده ندارد.

4125