رسمی؛ گرت بیل و رگیلون از رئال مادرید راهی تاتنهام شدند

رسمی؛ گرت بیل و رگیلون از رئال مادرید راهی تاتنهام شدند

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل از دیروز به لندن سفر کرده بود تا انتقال قرضی و یک ساله خود به تاتنهام را قطعی کند. بازیکن ولزی با استقبال گرم هواداران تیم انگلیسی مواجه شده بود. انتقال او اکنون رسمی شده است و او دیگر بازیکن تاتنهام به حساب می‌آید. سرجیو رگیلون هم با قراردادی 5 ساله به ارزش 28 میلیون یورو از رئال مادرید راهی تاتنهام شده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که کابوس گرت بیل و رئال مادرید به پایان رسیده است و این بازیکن فصل آینده را در تاتنهام توپ خواهد زد. گرت بیل بدین ترتیب پس از هفت سال دوباره به تاتنهام بر می‌گردد. او در تیم لندنی دوران درخشانی داشت و حتی عنوان بهترین بازیکن لیگ انگلیس را کسب کرد که بعد از آن با 101 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد و در برنابئو نیز با کسب چهار چمپیونزلیگ دوران درخشانی از نظر افتخارات داشت. این بازیکن در فصل 2019/20 تبدیل به نیمکت نشینی محض در رئال مادرید شده بود و زیدان هیچ اعتقادی به او نداشت.

از طرفی سرخیو رگیلون هم که با وجود مندی و مارسلو جایی در رئال مادرید نداشت این تیم را ترک کرد و با قراردادی دائمی و 5 ساله به ارزش 28 میلیون یورو راهی تاتنهام شد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، چندی پیش اعلام کرده بود که در دوران حضورش در رئال مادرید هم به دنبال جذب گرت بیل بوده است. او اکنون توانسته که این بازیکن را در تاتنهام به خدمت بگیرد. مورینیو همچنین رگیلون را هم به خدمت گرفته است تا دو بازیکن رئال مادرید را جذب کرده باشد. البته در تست های پزشکی بیل مشخص شده که او مصدوم است و یک ماه از میادین دور خواهد بود. در هر صورت انتقال گرت بیل و رگیلون به تاتنهام رسمی شد و باید دید که عملکرد این بازیکنان در تاتنهام چگونه خواهد بود.

1470