علاقه تاتنهام به بازگشت گرت بیل

علاقه تاتنهام به بازگشت گرت بیل

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه تاتنهام به صورت جدی احتمال بازگشت گرت بیل به شمال لندن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو را بررسی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از بازگشت زین الدین زیدان به کادر مربیگری این تیم، فروش بیل را به عنوان یکی از اولویت های خود قرار داد و از همان زمان بسیاری می دانستند که این بازیکن آینده ای در رئال مادرید نخواهد داشت. ستاره ولزی از زمان جدا شدن از تاتنهام و پیوستن به رئال مادرید در سال 2013 تا به حال 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه این تیم به دست آورده است. روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که مدیران تاتنهام در حال بررسی شرایط بازگشت ستاره سابق خود به این تیم هستند. گفته می شود تاتنهام قصد دارد مبلغی بین 45 تا 54 میلیون پوند برای جذب این بازیکن فوق ستاره که روز سه شنبه سی امین سال تولد خود را جشن می گیرد، هزینه کند. 

جدای از احتمال رد این پیشنهاد مالی از سوی رئال مادرید، دستمزد این بازیکن ممکن است شرایط انتقال را سخت کند. مشکل بیشتر باشگاه های علاقمند به جذب بیل دستمزد 600 هزار پوندی این بازیکن در هفته است که بسیاری از باشگاه ها قادر به پرداخت آن نیستند. در واقع مارکا مدعی شده که تاتنهام تنها می تواند نیمی از این مبلغ را به عنوان دستمزد هفتگی به بیل بپردازد. مدیر برنامه بیل ماه پیش اعلام کرد که این بازیکن حاضر به جدایی از رئال مادرید به صورت قرضی نیست و تنها یک پیشنهاد استثنایی می تواند او را از پایتخت اسپانیا دور کند. 

1070