کاسانو: کونته چاره‌ای جز قهرمانی در سری آ ندارد

کاسانو: کونته چاره‌ای جز قهرمانی در سری آ ندارد

خبرگزاری فوتبالی – کاسانو اعلام کرده اینتر شانس بیشتری برای برد در دربی دارد و کونته هم مجبور است امسال قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کاسانو در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا دلو اسپورت گفته: زود است تا تاثیر نتیجه بازی در قهرمانی سری آ صحبت کنیم اما اینتر تیمی است که همه دوست دارند زودتر شکست بخورد. صادقانه می‌گویم که فکر می‌کنم کونته می‌خواست در انتهای فصل جدا شود اما حالا زمان شکست خوردن او نیست. او باید قهرمان سری آ شود زیرا مارتینز مانده و اشرف حکیمی و ویدال هم به تیم اضافه شده‌اند. ترکیب آن‌ها بسیار قدرتمند است و پیرلو هم برای اولین سال روی نیمکت مربیگری نشسته است. بنابراین کونته مجبور است به روند قهرمانی‌های یووه خاتمه دهد.

کاسانو که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد در رابطه با مهاجمین دو تیم گفته. زلاتان بهترین بازیکن سری آ است و لوکاکو سن کمی دارد اما هیچ مقایسه‌ای وجود ندارد. در سن ۳۹ سالگی قدرت فیزیکی کافی یست و شما باید کیفیت داشته باشید که زلاتان دارد. فکر می‌کنم پس از رونالدو لوئیز نازاریو و فان باستن ایبرا در این زمینه رتبه سوم را دارد.

کاسانو در ادامه گفت: اینتر شانس بیشتری برای برد دارد اما زلاتان حضور می‌تواند همه چیز را تعییر دهد اگر کووید ۱۹ تمام قدرت او را از بین نبرده باشد. اریکسن روی نیمکت؟ کونته بیشترین علاقه را به ویدال و بازیکنانی در این سبک دارد نه اریکسن. هرچند که اریکسن یک قهرمان است.

1101