کاسانو: اینتر هر بازیکنی کونته نیاز داشت خریده؛ باید قهرمان شوند!

کاسانو: اینتر هر بازیکنی کونته نیاز داشت خریده؛ باید قهرمان شوند!

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کاسانو اعلام کرده باشگاه اینتر هرچه بازیکن کونته نیاز داشت را خریده و مجبور است در سری آ قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، اینتر تا اینجای فصل در سری آ بد عمل نکرده و هنوز به همراه میلان شانس اصلی قهرمانی است. شاگردان کونته البته از لیگ قهرمانان کنار رفتند و نتوانستند حتی سهمیه لیگ اروپا را با کسب رتبه سوم گروهشان بدست آورند. آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق این تیم که هر از گاهی در مصاحبه‌های اینترنتی ظاهر می‌شود و نظر خود را درباره فوتبال در ایتالیا بیان می‌کند این‌ بار به همراه کریستین ویری در یک ویدیو به بررسی شرایط ۲ تیم مدعی قهرمانی در سری آ پرداخته است.

کاسانو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: باشگاه اینتر تمام نفراتی که کونته می‌خواست را در تابستان خریداری کرد. او مجبور است قهرمان شود. او از اروپا کنار رفته و اگر نتواند قهرمان سری آ شود یعنی یک ناکامی بزرگ رخ داده.

کاسانو که سابقه بازی به همراه میلان و قهرمانی در سری آ را زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری دارد در ادامه با تمجید از روسونری گفته: میلان تیمش را با ۱.۵ میلیون یورو ساخته و امسال باورنکردنی بازی می‌کنند. اگر قرمز و مشکی‌پوشان برنده شوند یک کشتار برای اینتر اتفاق افتاده است.

1101