دلقک خواندن ستاره سابق میلان توسط لیائو

دلقک خواندن ستاره سابق میلان توسط لیائو

پایگاه خبری فوتبالی – رافائل لیائو، پس از اینکه آنتونیو کاسانو، مارکوس رشفورد و فیل فودن را از او بهتر دانست، این کارشناس ایتالیایی را "دلقک" خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، این ستاره پرتغالی در تیم میلان به یک مهره بسیار حیاتی تبدیل شده است و این موضوع پس از تمدید قرارداد این بازیکن 24 ساله با میلان، آن هم در میان شایعات بسیاری که حول جدایی او از تیم ایتالیایی در جریان بود، محبوبیت او را بیش از پیش کرده است.

لیائو در فصل جاری تحت الشعاع کریستین پولیسیچ و عملکرد بسیار خوب او در آث میلان قرار گرفته است اما همچنان در 27 بازی سری آ، موفق شده تا 6 گل و 9 پاس گل را به ثبت برساند. گل آخر او در برد 0-3 میلان مقابل لچه اتفاق افتاد اما حتی این موضوع هم برای تحت تاثیر قرار دادن ستاره سابق تیم‌های میلان، رم و رئال مادرید، کافی نبود. کاسانو، ملی پوش سابق ایتالیایی، لیائو را اینگونه توصیف کرد:" لیائو فکر می‌کند که نابغه است و برخی نیز شاید با او موافق باشند. من او را تنها یک بازیکن خوب در نظر می‌گیرم و نظرم در اینباره تغییر نکرده است. من به رشفورد نگاه می‌کنم که فصل گذشته به عنوان یک وینگر 25 گل به ثمر رساند و در یک لیگ فوق‌العاده بازی می‌کند، کوارتسخلیا به اینجا آمد و فصل فوق‌العاده ای داشت، فودن یک سال از او کوچک‌تر است و در این فصل 21 گل و 10 پاس گل را ثبت کرده است. ما داریم درباره یک بازیکن معمولی که توانایی‌های فیزیکی دارد صحبت می‌کنیم."

این ستاره پرتغالی نیز در واکنش به صحبت‌های کاسانو، بدون واکنش کلامی خاصی، در اکانت توییتر خود، با چندین ایموجی دلقک، نظر خود را نسبت به صحبت‌های کاسانو بروز داد.

2102