دوناروما: مهم این است که شکست‌ناپذیر ماندیم

دوناروما: مهم این است که شکست‌ناپذیر ماندیم

خبرگزاری فوتبالی – دوناروما بابت از دست دادن فرصت‌ها مقابل هلند افسوس می‌خورد اما بابت شکست ناپذیری ایتالیا راضی است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا علی‌رغم برد در بازی رفت مقابل هلند در آمستردام اما این بار مقابل نارنجی‌پوشان به تساوی ۱-۱ رسید. دیدار این ۲ تیم شب گذشته در برگامو برگزار شد و هر ۲ تیم نمایشی متعادل داشتند. دوناروما، دروازه‌بان تیم ایتالیا اعلام کرده آن‌ها از فرصت‌های‌شان استفاده نکردند اما همین که شکست ناپذیر باقی ماندند خوشحال‌کننده است.

جیانلوئیجی دوناروما در گفت و گوی پس از بازی خود به رای اسپورت گفته: می‌خواستیم برنده شویم اما متاسفانه نتوانستیم. بهترین فرصت‌ها را داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم و آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. این مایه تاسف است اما مهم این است که بدون شکست باقی ماندیم.

ایتالیا در کشور هلند توانست ۱-۰ این تیم را شکست دهد. این اتفاق یک ماه پیش رخ داد اما در ادامه ایتالیایی‌ها تنها ۳ تساوی بدست آوردند. دوناروما در این رابطه می‌گوید: هلند تیمی فدرتمند است. می‌دانیم که بازی مقابل آن‌ها چقدر سخت است و فکر نمی‌کنم این تساوی به این معنا باشد که نسبت به بازی در آمستردام و برد مقابل آ‌ن‌ها قدمی رو به عقب برداشتیم. هدف ما این است که ۲ بازی آینده‌مان که در ماه نوامبر (آبان و آذر) برگزار می‌شود را ببریم و به صدر جدول گروه برسیم.

1101