رئال مادرید در زمستان به سراغ بازیکن منچسترسیتی می‌رود؟

رئال مادرید در زمستان به سراغ بازیکن منچسترسیتی می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی - به گزارش وبسایت فوت مرکاتو، رئال مادرید با ریاض محرز ارتباط برقرار کرده و ممکن است که این بازیکن را برای ژانویه مد نظر داشته باشد. محرز تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد و رئال مادرید برای جذبش باید با باشگاه انگلیسی به توافق برسد. ریاض محرز فصل گذشته با انجام 50 بازی در جمع سیتیزن ها 16 گل زد و 13 پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی رسانه‌ی فرانسوی فوت مرکاتو، رئال مادرید ممکن است در ژانویه به سراغ ریاض محرز، وینگر الجزایری منچسترسیتی، برود و او را جانشین گرت بیل کند که از رئال جدا شده و راهی تاتنهام شد. زیدان هیچ اعتقادی به بیل نداشت و این بازیکن، رئال مادرید را به مقصد تاتنهام ترک کرد. مربی فرانسوی در طول فصل گذشته بار ها و بار ها به شکل مستقیم و غیر مستقیم به گرت بیل گفته بود که جایی در ترکیب رئال مادرید ندارد و در صورت ماندن باز هم نیمکت نشین می‌شود و بالاخره این بازیکن با دریافت پیشنهادی از تاتنهام مجاب شد تا مادرید را ترک کند.

اکنون گفته شده که رئال مادرید ممکن است در ماه ژانویه به سراغ ریاض محرز برود. محرز در حال حاضر 29 سال دارد و نمی‌تواند هدف بلند مدتی برای رئالی ها باشد. اصلی ترین هدف رئال مادرید که مربوط به تابستان آینده است، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن است. 

1470