وینگر برزیلی رئال مادرید در رادار منچسترسیتی

وینگر برزیلی رئال مادرید در رادار منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- رودریگو، وینگر برزیلی رئال مادرید مورد توجه باشگاه منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در این فصل توانست برای چهارمین فصل پیاپی قهرمانی لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد. آن‌ها مانند فصل گذشته نتوانستند در تمامی رقابت‌ها موفق عمل کنند، اما ثبت یک رکورد بی‌نظیر در تاریخ لیگ برتر انگلیس، کاری بود که از دست هر تیمی بر نمی‌آمد، اما سیتیزن‌ها توانستند با هدایت پپ گواردیولا این افتخار را رقم بزنند.

آن‌ها برای فصل آینده تصمیم دارند تا تیم خود را تقویت کنند و دوباره برای تمامی تورنمنت‌ها وارد رقابت شوند. مدیران منچسترسیتی به خوبی می‌دانند که تیمشان توانایی تکرار موفقیت‌های فصل گذشته را دارد و به همین خاطر می‌خواهند با چند خرید کارآمد باعث پیشرفت تیمشان شوند. پپ گواردیولا نیز همواره نشان داده برای رسیدن به موفقیت عطش دارد و از پیشرفت خسته نمی‌شود.

یکی از اهداف نقل و انتقالاتی منچسترسیتی برای فصل آینده، رودریگو، وینگر برزیلی رئال مادرید است. بازیکنی که در چند فصل اخیر بارها آبی‌های شهر منچستر را آزار داده و دروازه این تیم را باز کرده. به گزارش مارکا، منچسترسیتی می‌خواهد در تابستان پیش رو برای خرید این بازیکن تلاش کند. همچنین خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار نزدیک به فلورنتینو پرز این خبر را تایید کرده است.

احتمال می‌رود که با جدایی برناردو سیلوا و شاید جک گریلیش، رودریگو گزینه جانشینی در ترکیب منچسترسیتی باشد. این بازیکن برزیلی با ورود کیلیان امباپه و اندریک، ممکن است جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید نداشته باشد و این موضوع شاید منجر شود تا او تصمیم به جدایی از کهکشانی‌ها بگیرد.

1428