انتقاد هافبک اسپانیایی منچسترسیتی از سبک بازی رئال مادرید

انتقاد هافبک اسپانیایی منچسترسیتی از سبک بازی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی پس از شکست مقابل رئال مادرید از سبک بازی تیم حریف انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در جریان دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید به مصاف همدیگر رفتند که کهکشانی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارند. رودریگو برای رئال مادرید و کوین دی بروینه برای منچسترسیتی گلزنی کردند تا بازی در 120 دقیقه با نتیجه تساوی به پایان برسد و ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی باشد.

درخشش آندری لونین، گلر اوکراینی رئال مادرید در جریان مسابقه و در ضربات پنالتی، باعث شد تا سفیدهای چامارتین از آزمون سخت تقابل با مدافع عنوان قهرمانی سربلند خارج شوند. نکته جالب در خصوص تقابل این دو تیم این است که در دو فصل اخیر، هر تیمی که توانسته پیروز از میدان خارج شود، در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برده و حالا هواداران رئال مادرید امید دارند تا پس از غلبه بر منچسترسیتی، برای بار پانزدهم بر قله فوتبال اروپا بایستند.

اما سبک فوتبالی که رئالی‌ها در این بازی ارائه دادند، مورد انتقاد خیلی از کارشناسان و هواداران منچسترسیتی قرار گرفت. آنچلوتی با ساختار دفاعی مستحکم و منسجم، به بازیکنان زهردار منچسترسیتی اجازه خودنمایی نداد و به خوبی موفق شد آن‌ها را در طول بازی مهار کند.

اما رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی پس از پایان مسابقه در این باره گفت: «راستش امروز فقط بازی یک تیم را در زمین مشاهده کردیم.»

این جمله نشان می‌دهد که سبک فوتبال رئال مادرید رودری را آزار داده و او نسبت به شیوه بازی رئال مادرید منتقد است.

1428