علاقه منچسترسیتی به هدف 70 میلیونی رئال مادرید

علاقه منچسترسیتی به هدف 70 میلیونی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی، پیشرفت جارد برنثویت، مدافع جوان اورتون را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، برنثویت در حال پشت سر گذاشتن فصلی بسیار موفق در گودیسون پارک است، در حالی که تالفی‌ها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و برای فرار از منطقه سقوط لیگ برتر انگلیس مبارزه می‌کنند. او حتی ممکن است در بازی امشب تیم ملی انگلیس مقابل بلژیک، برای اولین بار در ترکیب تیم ملی کشورش قرار بگیرد.

این مدافع 21 ساله، در ماه‌های گذشته به شدت به خروج از اورتون لینک شده است که ناشی از فرم بسیار خوبش بوده است. شرایط مالی نامناسب باشگاه اورتون نیز، می‌تواند مزید بر علت شود تا این باشگاه انگلیسی ناچار به فروش ستاره خود شود.

به نقل از دیلی میل، منچستر سیتی جدیدترین تیمی است که به به برنثویت علاقه نشان داده است، در حالی که این مدافع جوان در کل دوران حرفه ای خود تنها 35 بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است. گفته می‌شود که قهرمان فصل گذشته انگلیس سن او، بومی بودن او و شباهت سبک بازی اش به جان استونز را مورد توجه خود قرار داده اند، بازیکنی که او هم در سال 2016 از اورتون راهی بخش آبی شهر منچستر شد. باید دید سرنوشت این ستاره جوان که مورد توجه منچستر یونایتد و رئال مادرید نیز قرار دارد، چه خواهد شد.

2102