برد پرگل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی تاریخ فوتبال زنان

برد پرگل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی تاریخ فوتبال زنان

خبرگزاری فوتبالی  - بارسایی‌ها اولین ال کلاسیکوی تاریخ بانوان را با بردی پرگل جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز از ساعت ۱۵:۰۰ تیم‌ بانوان بارسلونا و تیم بانوان رئال مادرید اولین ال کلاسیکو تاریخ بانوان را برگزار کردند. این دیدار از آن جهت اولین در تاریخ لقب گرفت که تیم بانوان رئال از ۶ سال پیش و در آغاز تاسیس با نام «تاکون» به فعالیت می‌پرداخت و امسال اولین سالی است که با نام تیم بانوان رئال مادرید در لیگ شرکت می‌کند.

اسامی بازیکنان ۲ تیم شاید برای بسیاری از فوتبال دوستان آشنا نباشد اما جهت ثبت در تاریخ بد نیست به این اسامی نگاهی بیندازیم. برای رئال مادرید میسا، کوردرا، پیتر، ایوانا، کنتی، کاردونا، کاسی، میته، اوروز، ترزا، اولگا، اسلانی و برای بارسلونا هم پانیوس، ترخون، ماپی، پریرا، لیلا اواهابی، الکیسا پوتلاس، پاتری گویخارو، آیتانا بونماتف، گراهام هنسن، ینس هرموسو و ماریونا کارلدنتی بازی می‌کردند.

در دقیقه ۱۷ دیدار پاتری اولین گل بارسلونا را وارد دروازه رئال مادرید کرد. این گل اولین گل به ثمر رسده در تاریخ الکلاسیکوی بانوان است. نیمه اول با همان تک گل بارسا به پایان رسید.

در نیمه دوم بارسلونا باز هم توانست گلزنی کند. دقیقه ۵۴ گل دوم، دقیقه ۶۵ گل سوم و دقیقه ۷۵ هم گل چهارم بارسلونا به ثمر رسید تا در نهایت بازی با حساب ۴-۰ به سود بارسلونا به پایان برسد.

گفتنی است این دیدار در چهارچوب هفته اول رقابت‌ها لالیگا بانوان برگزار می‌شد و حالا بارسلونا با این برد و تفاضل گل خوبی که برای خود ایجاد کرده در صدر جدول قرار گرفته است.

1101