اعلام ترکیب چلسی و لیورپول؛ لمپارد از کلوپ انتقام می‌گیرد؟

اعلام ترکیب چلسی و لیورپول؛ لمپارد از کلوپ انتقام می‌گیرد؟

خبرگزاری فوتبالی - در هفته‌ی دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج، چلسی به مصاف لیورپول خواهد رفت. این دیدار برای فرانک لمپارد دیداری حیثیتی به شمار می‌رود چرا که در فصل گذشته و پس از شکست مقابل لیورپول با یورگن کلوپ وارد یک جدال لفظی شده بود و او را بی جنبه و مغرور خوانده بود. باید دید که آیا در این بازی باز هم این دو مربی با هم وارد جدال لفظی می‌شوند یا خیر؟

به گزارش فوتبالی، لیورپول که در فصل گذشته با هدایت یورگن کلوپ پس از سالیان سال قهرمان لیگ برتر انگلیس شده بود، در این فصل هم به دنبال تکرار این قهرمانی است. لیورپول در هفته‌ی اول با نتیجه‌ی جالب 4 بر 3 لیدز یونایتد را شکست داده بود. یورگن کلوپ برای بازی مقابل چلسی این ترکیب را روانه‌ی میدان کرده است: آلیسون، الکساندر آرنولد، فابینیو، فن دایک، رابرتسون، واینالدوم، هندرسون، کیتا، مانه، محمد صلاح، روبرتو فیرمینو.

اما چلسی که در این تابستان خرید های فوق‌العاده‌ای داشته است، اکنون با هدایت فرانک لمپارد به دنبال قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس است. او می‌خواهد انتقام فصل گذشته را از یورگن کلوپ بگیرد و باید دید که تا چه حد در این امر موفق خواهد بود. لمپارد برای بازی مقابل لیورپول این ترکیب را روانه‌ی میدان کرده است: کپا آریزابالاگا، جیمز، کریستنسن، زوما، مارکوس آلونسو، جورجینیو، انگولو کانته، ماتئو کواچیچ، میسون مونت، هاورتز، تیمو ورنر.

1470