حمایت فرانک لمپارد از بازیکنانش در مقابل هو شدن در ورزشگاه

حمایت فرانک لمپارد از بازیکنانش در مقابل هو شدن در ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد به هو شدن دو بازیکن چلسی واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، لمپارد عملکرد رحیم استرلینگ و حکیم زیاش را که هنگام به بازی آمدن به عنوان یار تعویضی توسط هوادارن هو شدن را تحسین کرد. شیر های لندن اولین برد خود زیر نظر مربی موقتشان لمپارد را به دست آوردند و به لطف برد 3-1 مقابل بورنموث به طرز طعنه آمیزی ماندن خود در سطح اول لیگ انگلیس را تضمین کردند. این اولین برد چلسی در 9 بازی اخیر در تمام رقابت ها بود که به پشتوانه عملکرد خوب دو تعویضی لمپارد در نیمه دوم یعنی زیاش و استرلینگ به دست آمد. هر دو این بازیکنان در هنگام ورود به بازی توسط طرفداران هو شدند اما هر دو در ادامه با پاس گل هایشان در روند بازی تاثیر مستقیم گذاشتند.

در مصاحبه پس از بازی لمپارد با ستایش استرلینگ و زیاش گفت :" هردو حکیم زیاش و رحیم استرلینگ بازیکنانی هستند که می‌خواهند به عنوان یک بازیکن فوتبال خوب عمل کنند و هردو هم با استعداد هستند. من فکر می‌کنم که کیفیت بازی آن ها همیشه یکسان بوده است و من برای آن ها خوشحالم که امروز به بازی آمدند و در بازی تاثیرگذار ظاهر شدند. "

او هم‌چنین از فرصت برای صحبت درباره لزوم برداشتن قدم های کوچک به سمت هدف استفاده کرد:" از لحظه ورود به رختکن واضح بود که کار های زیادی برای انجام وجود دارد و متأسفانه برای این‌که اوضاع در مسیر درست قرار بگیرد و بتوانید قدمی رو به جلو بردارید به نتیجه گرفتن نیاز دارید، در نتیجه سخت بود. این یک قدم کوچک رو به جلو بود، بازیکنان همه انسان هستند و ما هم وقتی بازی ها را نمی‌بریم یا در بهترین فرم خود نیستیم به یک شکل تحت تاثیر قرار می‌گیریم و تنها راه گذشتن از این دوران سخت این است که بجنگیم و با تلاش اوضاع را بهتر کنیم. "

2102