20731 امضا برای برکناری بارتومئو؛ مدیر بارسلونا در آستانه استعفا

20731 امضا برای برکناری بارتومئو؛ مدیر بارسلونا در آستانه استعفا

خبرگزاری فوتبالی - هواداران بارسلونا 20.731 امضا علیه جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا جمع آوری کردند. در حقیقت 16.520 امضا نیز کافی بود اما این طومار با 4.211 امضا بیشتر می تواند زمینه ساز برکناری جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسا و هیئت مدیره اش شود.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر طومار امضا شده در اختیار باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و به زودی کمیته انتقالی تشکیل جلسه خواهد داد. دو تن از اعضای رسمی باشگاه، دو عضو هیئت مدیره، یک نماینده از هیئت فوتبال کاتالونیا قرار است که  در عضویت کمیته انتقالی باشند. این کمیته قرار است که وظیفه برگزاری انتخابات در مورد ماندن یا رفتن بارتومئو را به عهده بگیرد و اگر دو سوم شرکت کنندگان علیه بارتومئو رای بدهند، مدیر بارسلونا و هیئت مدیره اش مجبور به استعفا و برگزاری قریب الوقوع انتخابات جدید خواهند شد.

مارک دوچ یکی از اعضای رسمی بارسلوناست که پس از جلسه با سه نامزد انتخابات ریاست بارسلونا (جوردی فاره، ویکتور فونت و یوییس فرناندز) اقدام به جمع آوری امضا برای برکناری بارتومئو کرده است که جمع آوری بیش از 21 هزار امضا برای مدیر بارسا اتفاق  خوشایندی نیست. در حقیقت اگر بارتومئو خودش حاضر به استعفا نشود هیچ بعید نیست که افراد بیشتری زیر این طومار را امضا کنند و خواستار کنار رفتنش شوند.

4125