رئیس بارسلونا: ژاوی دیر یا زود سرمربی بارسا می‌شود/ نام نیوکمپ تغییر می‌کند

رئیس بارسلونا: ژاوی دیر یا زود سرمربی بارسا می‌شود/ نام نیوکمپ تغییر می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در جدیدترین گفت و گوی خود با TV3 درباره مسائل گوناگونی چون آینده بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو گفته: ژاوی دیر یا زود سرمربی بارسلونا می‌شود اما در حال حاضر ما به دنبال مربی نیستیم و از کیکه حمایت می‌کنیم. ستین تیم ما را را دو بازی باقی مانده در لالیگا و بازی‌های لیگ قهرمانان هدایت خواهد کرد. ما فصلی معمولی را پشت سر نمی گذاریم و در ماه اگوست او هدایت ما را بر عهده خواهد داشت. اگر او بتواند ناپولی را شکست دهد به لیسبون خواهیم رفت. آینده بارسلونا؟ به خانه ستین رفتیم و با او درباره آینده و فصل بعدی صحبت کردیم. او احتمالا فصل بعد روی نیمکت ما خواهد بود و من هیجان زده‌ام تا متوجه شوم در فکر او چه می‌گذرد. اگر قرار باشد برای فصل بعد مربی عوض شود آیدال و پلانس مسئول هستند اما من ایده‌های ستین را دوست دارم. از اخراج والورده پشیمان نیستیم و آن مسئله، مهم بود.

مدیر باشگاه بارسلونا در ادامه افزود: با اینتر میلان درباره مارتینز صحبت کرده‌ایم اما اتفاق خاصی تا این لحظه رخ نداده است. مسی؟ با او صحبت کرده‌ایم و به این صحبت ادامه می‌دهیم. او می‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود.

بارتومئو در پایان گفت: با دو شرکت بین‌المللی بزرگ در کاتالونیا صحبت کرده‌ایم و در شرف امضای قرارداد برای فروش حق نام نیوکمپ هستیم.

1101