بارسلونا تایید کرد: تعداد امضاها برای برکناری بارتومئو به حد نصاب رسید

بارسلونا تایید کرد: تعداد امضاها برای برکناری بارتومئو به حد نصاب رسید

خبرگزاری فوتبالی - تعداد امضاها برای برکناری جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا و هیئت مدیره اش به حد نصاب رسید.

به گزارش فوتبالی، جوردی فاره که یکی از جمع کنندگان امضا علیه بارتومئو و هیئت مدیره بارسلونا بود در پیامی در توییتر اعلام کرد که تعداد امضاها به حد نصاب رسیده است و بعد از آن باشگاه بارسلونا هم در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد امضاها به 18.090 رسیده است که از حد نصاب بیشتر است و بدین ترتیب پروسه برکناری بارتومئو و هیئت مدیره کنونی بارسلونا آغاز شده است.

فاره در پیامی از همه افرادی که در جمع آوری امضاها همکاری کردند، تشکر کرد. وی نوشته است:" می خواهم از تمامی اعضایی که امضا کردند یا در جمع آوری امضا نقش داشتند، تشکر کنم. به خواسته خود رسیدیم. روزهای سختی بود و خوشحالیم که به خواسته خود رسیدیم. حالا هدف ما این است که بقیه امضاهایی که هنوز تایید نشده را هم تایید کنیم و به حدود 20 هزار امضا برسیم. فکر می کنم که رفراندوم در کار نباشد و بارتومئو و هیئت مدیره بارسلونا استعفا خواهند داد. از آنها می خواهم که از دعوای بیشتر دست بکشند و هر چه زودتر انتخابات را برگزار کنند."

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که از مجموع 20.687 امضایی که دریافت کرده اند، 18090 تا تایید شده، 975 تا مخدوش بوده و فاقد سندیت است و 942 امضا نیز هنوز اعتبارسنجی نشده و از سویی 490 امضا نیز در دست بررسی هستند.

4125