واکنش وکیل لوتارو مارتینز به شایعه مذاکره با رئال مادرید و بارسلونا

واکنش وکیل لوتارو مارتینز به شایعه مذاکره با رئال مادرید و بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - بتو یاکه وکیل لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر در مصاحبه با اسکای اسپورت اعلام کرد که لوتارو قطعا فصل آینده در اینتر خواهد بود و هیچ تماسی با رئال مادرید گرفته نشده تا خبر انتقال قریب الوقوع این مهاجم به برنابئو را تکذیب کند.

به گزارش فوتبالی، اسکای گزارش داده است که اینتر و وکلای لوتارو مارتینز در پایان پنجره نقل و انتقالات برای تمدید قرارداد بازیکن آرژانتینی جلسه ای خواهند داشت. یاکه گفت:" به هیچ وجه تماسی با رئال مادرید نداشتیم. لوتارو در اینتر می ماند. ما به اسپانیا سفر کردیم اما هیچ صحبتی با رئال مادرید یا بارسلونا نداشتیم."

شبکه ایتالیایی "مدیاست" ادعا کرده بود که رئال مادرید و اینتر برای انتقال لوتارو به توافق رسیده اند و رئال برای این انتقال 60 میلیون یورو خواهد پرداخت که به نظر می رسد با صحبت های وکلای مهاجم آرژانتینی این خبر صحت نداشته است.

هدف اصلی رئال مادرید در حال حاضر جذب کیلیان امباپه در سال 2021 است و به همین خاطر فعلا برنامه ای برای سایر خریدهای پرهزینه نظیر لوتارو یا گزینه های دیگر را ندارد. مدیاست ادعا کرده بود که رئال و لوتارو حتی بر سر دستمزد این بازیکن برای سالانه هشت میلیون یورو به توافق رسیده اند.

4125