گریزمان: آینده من در بارسلونا رقم می‌خورد

گریزمان: آینده من در بارسلونا رقم می‌خورد

خبرگزاری فوتبالی – گریزمان اعلام کرده آینده‌اش در تیم بارسلونا رقم زده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان فصل گذشته با مبلغی گزاف از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست اما نتوانست در همان ابتدا در جمع آبی و اناری پوشان بدرخشد. به همین دلیل برخی اعتقاد داشتند او احتمالا به فروش خواهد رسید و البته برخی دیگر هم اعتقاد داشتند مشکل اصلی این بازیکن پستی است که او بازی می‌‌کند زیرا گریزمان یک مهاجم نوک است و نمی‌تواند در پست وینگر موفق باشد.

گریزمان در جدیدترین گفت و گوی خود با M6 گفته: آیا آینده من در بارسلونا رقم زده می‌شود؟ بله. نمی‌دانم چرا مردم شروع به اختراع مقصد برای بازیکنان می‌‌کنند تا شاید روز حرفشان درست از آب دربیاید.

مهاجم فرانسوی بارسایی‌ها در ادامه افزود: من اینجا خوشحال هستم. می‌دانم که مورد اطمینان باشگاه هستم و مربی هم به من اطمینان دارد فصل بسیار پیچیده‌ای داشتیم اما حالا باید دوباره از ابتدا شروع کنیم.

پیشتر هم رونالدو کومان در ماه آگوست درباره گریزمان به NOS گفته بود: برنامه من این است که دی‌یونگ را در جای خودش در میانه زمین قرار دهم. همین مسئله برای گریزمان هم وجود دارد. او یک وینگر تخصصی نیست و شما باید او را در پست خودش قرار دهیم. در پستی که راحت باشد و بتواند قابلیت‌هاش را نشان دهد. شما باید بازیکنانتان را به عنوان یک مربی بشناسید و بهترین بازی را از آن‌ها بگیرید.

1101