رئيس لالیگا: حضور بدون محدودیت تماشاگران در ورزشگاه‌ها؟ احتمالا سال آینده!

رئيس لالیگا: حضور بدون محدودیت تماشاگران در ورزشگاه‌ها؟ احتمالا سال آینده!

خبرگزاری فوتبالی – رئیس لالیگا اعلام کرده تصور نمی‌کند ورزشگاه‌ها تا سال آینده بازگشایی شود.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها ممنوع شد. هم اکنون در بسیاری از کشورهای امکان حضور هواداران به طور محدود فراهم شده اما همه در انتظار اجازه مسئولین هستند تا مشخص شود چه زمانی مانند قبل،‌ هواداران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند و تیم خود را تشویق کنند. در همین زمینه خاویر تباس، رئيس لالیگا در جدیدترین گفت و گوی خود گفته حضور بدون محدودیت هواداران بعد از تولید واکسن و احتمالا از سال آینده اتفاق می‌افتد.

خاویر تباس گفته: حضور تماشاگران در ورزشگاه؟ سوال سختی است چون به لالیگا بستگی ندارد. فکر نمی‌کنم تا زمانی که واکسن کرونا تولید شود بتوانیم ورزشگاه‌ها را مانند قبل مشاهده کنیم. امیدوارم این مسئله تا ژانویه و فوریه (دی و بهمن) اتفاق بیفتد. دولت‌های مختلف هم این مسئله را اعلام کرده‌اند و این مسئله می‌توانید یک شروع باشد تا کابوس بد به پایان برسد.

تباس در ادامه افزود: لالیگا رقابت زیادی با دیگر لیگ‌ها مانند سری آ و لیگ برتر دارد. افتخار می‌کنیم که ارزش ما هر سال رشد می‌کند. ما هر جمعه،‌ شنبه و یکشنبه خودمان را وقف مردم می‌کنیم تا سرگرم شوند. فصل گذشته تنها گرینلند و مغولستان با ما قرارداد نداشتند و حالا آن‌ها هم می‌توانند لالیگا را تماشا کنند. حالا در هر گوشه و کناری می‌توان لالیگا را مشاهده کرد.

1101