استقبال رئیس لالیگا از ستاره جدید رئال مادرید

استقبال رئیس لالیگا از ستاره جدید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا می گوید آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید، باعث پیشرفت سطح کیفی لالیگا می شود. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته سرانجام داستان طولانی امباپه و رئال مادرید به پایان رسید و این ستاره 25 ساله با امضای قراردادی تا سال 2029 به لوس بلانکوس پیوست. پیوستن ستاره سابق پی اس جی به رئال مادرید، بدون شک باعث افزایش سطح این باشگاه خواهد شد، در حالی که شاگردان کارلو آنچلوتی در فصل 2023-24 فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شدند. 

خاویر تباس درخصوص امباپه گفت: "با آمدن مربیان و بازیکنان بزرگ، لالیگا سود زیادی می برد. این اتفاق باعث بالارفتن حق پخش تلویزیونی و خیلی چیزهای دیگر می شود.دیدیم که عربستان با خریدن بازیکنان بزرگ، چه سود بزرگی از نظر حق پخش تلویزیونی دریافت کرد."

"آیا رئال مادرید مشکلی برای ثبت قرارداد امباپه پیدا می کند؟ خیر، فکر نکنم. البته من از اوضاع اقتصادی رئال مادرید خیلی باخبر نیستم، اما آن ها در وضعیت اقتصادی فوق العاده ای قرار دارند و به نظرم هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد امباپه به وجود نخواهد آمد. دستمزد دریافتی امباپه در رئال مادرید وابسته به اوضاع بازار است و من نمی دانم او قرار است چه قدر حقوق بگیرد، اما مطمئن هستم که به وجهه اقتصادی آن ها ضربه ای وارد نمی کند."

4416