رئال مادرید از تباس شکایت کرد؛ خطر محرومیت برای رییس پرحاشیه لالیگا

رئال مادرید از تباس شکایت کرد؛ خطر محرومیت برای رییس پرحاشیه لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- خاویر تباس، رییس پرحاشیه لالیگا در آستانه محرومیت قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، خاویر تباس، یکی از پرحاشیه‌ترین مسئولان فوتبال در اروپا و جهان به حساب می‌آید. او ریاست لالیگا را بر عهده دارد. خیلی از هواداران فوتبال اسپانیا عقیده دارند افت لالیگا در سال‌های اخیر تقصیر سیاست‌های اقتصادی خاویر تباس است. او برای از بین بردن فاصله میان بارسلونا و رئال مادرید با دیگر تیم‌های لالیگایی، محدودیت‎‌هایی به وجود آورد تا این دو باشگاه نتوانند مانند سابق خود را تقویت کنند. همین موضوع باعث شد تا بارسا و رئال مادرید توانایی رقابت با پاری سن ژرمن و باشگاه‌های انگلیسی را نداشته باشند.

خاویر تباس بارها علیه مدیران بارسلونا و رئال مادرید مصاحبه کرد. او پس از ماجرای سوپرلیگ سعی کرد تا با مصاحبه‌های خود اذهان عمومی را بر علیه پرز و لاپورتا کند. او حواشی دیگری هم در این سال‎‌ها داشته است. به طور مثال او چند بار اشاره کرد که خودش و فرزندانش هوادار رئال مادرید هستند، مصاحبه‌ای که باعث شد او نزد هواداران بارسلونا منفورتر از قبل شود.

رییس پرحاشیه لالیگا اخیر علیه فلورنتینو پرز هم مصاحبه کرد و حالا باشگاه رئال مادرید سعی دارد تا علیه تباس شکایتی ترتیب دهد. به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، بعد از آن‌که رئال مادرید و پرز از تباس شکایت کردند، حالا خطر محرومیت او توسط دادگاه ورزشی وجود دارد. به گفته رسانه اسپانیایی رلوو، دادگاه ورزشی TAD پرونده‌ای را علیه تباس ترتیب داده و به صورت جدی آن را پیگیری می‌کند. این پرونده می‌تواند پس از شکایت پرز خطر محرومیت تباس را افزایش دهد.

1428