پیام ویدال به بارسلونا: دستمزد فصل بعدم را بدهید تا بروم!

پیام ویدال به بارسلونا: دستمزد فصل بعدم را بدهید تا بروم!

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا می داند که آرتورو ویدال هافبک شیلیایی قرار نیست که به سادگی جدایی شود. این بازیکن دو سال پیش با 18 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. ویدال یکی از اعضای حلقه نزدیکان مسی در رختکن بارسلوناست که در لیست کومان قرار ندارد و باید جدا شود. این بازیکن مذاکراتی جدی با اینتر داشته است و قرار است که دوباره با مربی محبوبش آنتونیو کونته در سن سیرو کار کند.

به گزارش فوتبالی، ویدال برای قرارداد دو ساله به علاوه یک سال تمدید اختیاری با اینتر به توافق رسیده است اما قبل از آن باید قرارداد فعلی خود با بارسلونا که تا سال 2021 اعتبار دارد را حفظ کند. ویدال به بارسلونا اعلام کرده است که فقط در صورتی حاضر به فسخ می شود که دستمزد یک سال باقی مانده از قراردادش توسط بارسلونا پرداخته شود. در حقیقت وکیل این بازیکن 33 ساله به بارسا اعلام کرده است که باید شش میلیون یورو به عنوان دستمزد سال پایانی قراردادش به او بپردازند.

ویدال می خواهد به صورت رایگان به اینتر برود اما نراتزوری ها دستمزدی کمتر از بارسلونا را به او می پردازند و به همین خاطر این بازیکن از باشگاه کاتالان طلب کرده تا دستمزدش را بپردازند. ویدال مجموعا 96 بازی در بارسلونا انجام داد که یازده گل به ثمر رساند و دوره خوبی در نیوکمپ داشت.

4125