سوال روز؛ فکری روی مربیگری‌اش ریسک می‌کند؟

سوال روز؛ فکری روی مربیگری‌اش ریسک می‌کند؟

خبرگزاری فوتبالی- آیا ادعای مطرح شده درباره حضور محمود فکری در استقلال صحت دارد؟

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری مهر ساعاتی قبل گزارش قابل توجهی را روی خروجی‌اش قرار داده و مدعی شده در صورتی که مجید نامجومطلق حاضر به سرمربیگری موقت استقلال در لیگ قهرمانان نشود، محمود فکری به همراه کادرش در نساجی، حاضر است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان روی نیمکت استقلال بنشیند تا بعد از آن، استقلال را تحویل استراماچونی بدهد.

این خبر در شرایطی منتشر شده که امروز صبح اعلام شد باشگاه نساجی حاضر است به شرط حضور فکری در استقلال، با جدایی سرمربی‌اش مخالفت کند منتهی ابهام بزرگ این ماجرا، پست اینستاگرامی چند روز قبل فکری است که به شایعه حضورش در استقلال واکنش نشان داده بود.

او سه روز قبل نوشته بود: خدمت همه عزيزان عرض كنم با نساجی قرارداد دارم هر چند كه اين توانايی را در خود مي‌بينم با ديگر تيمهای بزرگ هم همكاری كنم ولی در حال حاضر برنامه اى برای تيم ديگری ندارم.

نکته مهم دیگر اینکه، مربی‌ای مثل فکری که فصل قبل با نساجی نتایج بسیار خوبی گرفته بود، چطور حاضر می‌شود به صورت موقت سرمربی یک تیم شود و روی مربیگری‌اش ریسک کند. شاید هم ماجرا چیز دیگری است که فعلا کسی از آن خبر ندارد.

در شرایطی که محمود فکری در روزهای گذشته پاسخ هیچ خبرنگاری را نداده، سیروس دین‌محمدی دستیار فکری هم در تماس خبرنگار فوتبالی اعلام کرد که در شرایط فعلی بهتر است سکوت کند. حالا باید دید طی روزهای آینده چه خبر جدیدی از باشگاه استقلال و البته محمود فکری، رسانه‌ای خواهد شد.

1984