ادعای سلمانی؛ پیشنهاد استقلال بیشتر از پرسپولیس بود/ به خاطر شخصیت پرسپولیس قرمزپوش شدم!

ادعای سلمانی؛ پیشنهاد استقلال بیشتر از پرسپولیس بود/ به خاطر شخصیت پرسپولیس قرمزپوش شدم!

پایگاه خبری فوتبالی- یاسین سلمانی ادعا می‌کند که رقم پیشنهادی استقلال برای به خدمت گرفتنش نسبت به پرسپولیس بیشتر بوده است. 

به گزارش فوتبالی، یاسین سلمانی که در چند سال اخیر عملکرد بسیاری خوبی در خط هافبک سپاهان داشت و با پیراهن طلایی‌پوشان زاینده‌رودی حسابی در مرکز میدان دلبری کرد و با ارائه بازی‌های چشم‌نواز، نظر باشگاه‌های اروپایی را به خودش جلب کرد در تابستان سال گذشته و پس از کلی کش و قوس و معطلی در آخرین روزهای نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست تا به یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی رضا درویش تبدیل شود. 

سلمانی شب گذشته با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی ادعا کرد که در تابستان رقم پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال بیشتر بوده است اما قید این موضوع را زده و با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است! همچنین او در این میان کری جالبی هم خواند و گفت که وقتی بحث شخصیت به میان می‌آید دیگر پول مهم نیست!

یاسین سلمانی که به گفته خودش از هفته آینده پا به توپ می‌شود و به نوعی از کمند مصدومیت بلندمدت خود رها می‌شود به این موضوع هم اشاره کرده است که جواد نکونام هم خواستار به خدمت گرفتن او بوده اما با وجود رابطه خوبی که با سرمربی استقلال داشته است پرسپولیس را انتخاب کرده است. 

۹۰۹۸