لواندوفسکی: اگر می‌توانستم توپ طلا را به خودم می‌دادم

لواندوفسکی: اگر می‌توانستم توپ طلا را به خودم می‌دادم

خبرگزاری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، می‌گوید که اگر امسال مسئولیتی در اهدای جایزه توپ طلا داشت، این جایزه را به خودش اهدا می‌کرد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن لهستانی به بایرن مونیخ در فتح بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان کمک کرد و در تمامی این رقابت‌ها گلزن برتر تیمش لقب گرفت. این بهترین فصل تاریخ فوتبال او تا به امروز بوده چرا که موفق شده در 47 بازی 55 گل به ثمر برساند و تا دیدار فینال در تمامی رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز گلزنی کرد. با این حال او فرصت دریافت جایزه مهم فردی فوتبال در سال جاری را نخواهد داشت چرا که فرانس فوتبال که برگزار کننده این مراسم است اعلام کرده که به دلیل بحران ویروس کرونا، امسال این جایزه را اهدا نخواهد کرد. او اصلی‌ترین گزینه برای بسیاری از مردم از جمله خودش بود. لواندوفسکی در گفتگو با اونت اظهار داشت: " ما تمام جام‌های ممکن را بردیم. من در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن بودم. فک.ر می‌کنم اگر بازیکنی چنین دستاوردهایی داشته باشد باید برنده توپ طلا شود. "  

بازیکن 32 ساله در پاسخ به سوالی درباره علاقه رئال مادرید به جذب او در تابستان گذشته مدعی شد که تصمیمی برای ترک آلیانز آرنا ندارد و گفت: " در طول این مدت حمایت بایرن را احساس کردم که چیزی بود که قبلا آن را کم داشتم. در نهایت من به پروژه بایرن باور دارم. دوست دارم تا سال 2023 نیز در بالاترین سطح بازی کنم اما هنوز فکری درباره این که پس از آن چه کار خواهم کرد انجام ندادم. "

1811