حمایت تمام قد اسطوره ژرمن‌ها از مهاجم بایرن‌مونیخ: توپ طلا مال اوست

حمایت تمام قد اسطوره ژرمن‌ها از مهاجم بایرن‌مونیخ: توپ طلا مال اوست

پایگاه خبری فوتبالی - ریاست سابق هیأت مدیره باشگاه بایرن مونیخ آلمان مدعی شد که ماشین گلزنی لهستانی باواریایی ها بدون تردید شایسته‌ی دریافت جایزه‌ی توپ طلای امسال است و این بازیکن پر افتخار قطعا فاتح جایزه‌ی توپ طلا در مراسم ویژه‌ی مجله‌ی معتبر فرانس فوتبال خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، حدود شش روز دیگر برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلای سال 2021 میلادی نیز در مراسمی که در تاریخ هشتم آذر ماه جاری توسط مسئولان مجله‌ی معتبر فرانس فوتبال برگزار خواهد شد، مشخص می شود و در این میان، روبرت لواندوفسکی، ملی پوش لهستانی و مهاجم با تجربه‌ی بایرن مونیخ آلمان با توجه به آمار فوق العاده ای که از خود به ثبت رسانده است، از شانس بسیار بالایی برای تصاحب این جایزه‌ی با ارزش و معتبر برخوردار است.

طبق این گزارش، کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ که هم‌زمان ریاست هیأت مدیره این باشگاه آلمانی را نیز بر عهده داشت، با اطمینان از پیروزی مهاجم لهستانی باواریایی ها در کسب جایزه‌ی توپ طلا سخن می گوید:

"بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را دارد که من مطمئن هستم که امسال جایزه‌ی توپ طلا را خواهد برد. لواندوفسکی در بهترین سطح ممکن از فوتبال قرار دارد و در حال حاضر، هیچ بازیکنی را نمی توان یافت که بهتر از روبرت لواندوفسکی عمل کرده باشد."

9404