ادعای جالب هامان درباره شانس لواندوفسکی برای کسب توپ طلا

ادعای جالب هامان درباره شانس لواندوفسکی برای کسب توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک سابق مانشافت و باواریایی ها معتقد است که روبرت لواندوفسکی تا زمانی که در مونیخ باشد، دستش به توپ طلا نخواهد رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، جایزه‌ی توپ طلا هنوز هم یکی از مهم ترین افتخارات فردی برای یک فوتبالیست محسوب می شود. با این اوصاف، روند انتخاب برنده‌ی این جایزه در سالیان اخیر کمی بحث برانگیز و توأم با حرف و حدیث بسیار بوده است.

مراسم اهدای این جایزه در سال 2020 میلادی، زمانی که بایرن مونیخ موفق به کسب سه گانه شده بود، به بهانه‌ی شیوع ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا لغو شد و به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان، روبرت لواندوفسکی به عنوان تنها فرد لایق و شایسته، از کسب آن بازماند. سال گذشته نیز مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در رقابتی پر حرف و حدیث غافله را به لیونل مسی آرژانتینی واگذار کرد.

از همین رو، دیدی هامان، بازیکن سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ اعتقاد دارد که روبرت لواندوفسکی در صورت ماندن در مونیخ هرگز برنده‌ی توپ طلا نخواهد شد و می گوید: "شک دارم که لواندوفسکی بتواند در مونیخ توپ طلا را دریافت کند. او می تواند این جایزه را در هر جایی کسب کند، اما نه در مونیخ. بردن توپ طلا، رؤیای بزرگ اوست. او باید در سال 2020 میلادی آن را می بُرد. من شک دارم که او بتواند توپ طلا را در مونیخ ببرد."

صحبت های دتمار هامان در شرایطی مطرح می شود که ابهامات زیادی در مورد آینده‌ی روبرت لواندوفسکی لهستانی وجود دارد. قرارداد این مهاجم ملی پوش لهستانی با باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2023 میلادی اعتبار دارد و هنوز نیز مشخص نیست که آیا مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قصد تمدید قرارداد این گلزن فوق العاده تیم خود را علیرغم گفته های خود در سر دارند یا خیر.

9404