طعنه مدافع بایرن مونیخ به برنده شدن مسی در مراسم توپ طلا

طعنه مدافع بایرن مونیخ به برنده شدن مسی در مراسم توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است که لیونل مسی نباید برنده جایزه توپ طلا 2021 می‌شد. 

به گزارش فوتبالی، با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از مراسم توپ طلای 2021، هنوز بسیاری از بازیکنان و هواداران فوتبال، اعتبار فرانس فوتبال را زیر سوال می‌برند و مدعی هستند که بازیکن دیگری به جز فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن باید برنده این جایزه می‌شد. 

به نقل از کیکر، لوکاس هرناندز مدافع سابق اتلتیکو مادرید یکی از همین افرادی است که با نظر فرانس فوتبال مبنی بر بهترین بودن مسی مخالف می‌باشد. مسی در رقابت با کریم بنزما، جورجینیو، روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو موفق شد برای هفتمین بار برنده توپ طلا شود و اختلافش را با نزدیک‎ترین رقیبش یعنی رونالدو، به دو توپ طلا افزایش دهد. 

لوکاس هرناندز در این باره به کیکر گفت: "فکر می‌کنم لواندوفسکی شایسته کسب این عنوان بود. او فصلی بی نظیر پشت سر گذاشت و تاریخ‌سازی کرد. مسی با آرژانتین موفق بود، اما در مقایسه با لواندوفسکی، او ثبات کمتری داشت." 

خود مسی در مراسم توپ طلا، ضمن تمجید از ستاره لهستانی باواریایی‌ها، اذعان کرد که باید جایزه توپ طلا 2020 به لواندوفسکی برسد، اما فرانس فوتبال هنوز واکنشی به این اظهارات نداشته است.

4416