تماس مسی با پپ گواردیولا؛ لئو به منچسترسیتی می‌رود؟

تماس مسی با پپ گواردیولا؛ لئو به منچسترسیتی می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی - اخبار جدایی مسی از بارسلونا جدی تر از همیشه شده است و به نظر می‌رسد که لئو مقصد آینده‌اش را هم مشخص کرده و می‌داند که دارد چه کار می‌کند. از منچسترسیتی به عنوان یکی از مقاصد اصلی لیونل مسی نام برده می‌شد و اکنون گفته می‌شود که مسی در تماسی با پپ گواردیولا به او گفته که قرار است به منچسترسیتی برود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در بارسلونای پپ گواردیولا بهترین عملکرد دوران فوتبالش را داشت و دوست دارد که دوباره با گواردیولا همکاری کند. سال‌های 2008 تا 2012 یادآور خاطرات خوبی برای هواداران بارسلوناست، آن‌ها در آن دوران جام های زیادی را درو کردند و مسی هم بیشترین دستاورد های شخصی‌اش را در آن دوران داشت. به گفته‌ی رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی لیونل مسی تصمیمش را گرفته و بارسا را بزودی ترک خواهد کرد. او از سران بارسلونا و همچنین سرمربی این تیم، رونالد کومان ناراحت بوده و دیگر نمی‌خواهد در این باشگاه بماند.

اکنون به گفته‌ی رسانه‌های مختلف اسپانیایی مثل کادنا سر، ال چیرینگیتو، رادیو کاتالونیا، لیونل مسی با پپ گواردیولا تماس گرفته و به او گفته که به زودی راهی باشگاه منچسترسیتی خواهد شد. گفته شده است که مسی و گواردیولا در روز های اخیر با هم در تماس بوده‌اند و مسی پس از صحبت هایش با گواردیولا تصمیم خود را قطعی کرده است.

1470