کاپیتان اینتر: قهرمانی اینتر باید مثل گذشته‌ها تبدیل به یک عادت شود

کاپیتان اینتر: قهرمانی اینتر باید مثل گذشته‌ها تبدیل به یک عادت شود

خبرگزاری فوتبالی - در فینال لیگ اروپا، اینتر به مصاف سویا خواهد رفت. نراتزوری ها پس از 10 سال دوباره به یک فینال حساس اروپایی رسیده‌اند. آن‌ها در سال 2010 در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته بودند.

به گزارش فوتبالی، سمیر هنداندوویچ، کاپیتان اینتر در سال 2012 به این تیم پیوست و از زمانی که او به این باشگاه آمده، هنوز هیچ جامی را بالای سر نبرده است و مقابل سویا این فرصت را دارد که اولین جام خود را با اینتر بدست بیاورد. هندانوویچ در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت:" از وقتی که من آمدم ، همیشه هدفم این بود که برای کسب جام‌ها بازی کنم. در نهایت ، ما می‌توانیم برای چیز مهمی بجنگیم ، این باید نقطه‌ی شروع باشد. مثل 10 تا 15 سال پیش باید به یک عادت تبدیل شود. اینتر همیشه برای اسکودتو و جام ها بازی می کرد. اکنون به جایی رسیده‌ایم که می توانیم برای چیز مهمی بازی کنیم و افتخار می کنم که امروز در اینجا هستم. از روز اول ، می خواستم برنده شوم."

کاپیتان اینتر در ادامه افزود:" یک گروه متحد هستیم. برد ها به رشدمان کمک کرده و به ما آگاهی داده‌اند. می‌خواهیم اشتباهات را اصلاح کنیم و خیلی پیشرفت کرده ایم. می دانیم که چگونه می توانیم برنده‌ی بازی شویم. از ابتدای سال ، این گروه قوی ، محکم و جمع و جور بوده است."

1470