هندانوویچ: موفقیت‌های اینتر تنها به دلیل حضور کونته پیش نیامده!

هندانوویچ: موفقیت‌های اینتر تنها به دلیل حضور کونته پیش نیامده!

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم اینتر توانست با حساب ۳-۰ میلان را شکست دهد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کند. مسئله‌ای که هندانوویچ آن را تنها به پای کونته نمی‌نویسد و اعتقاد دارد اسپالتی هم در آن سهیم بوده است.

به گزارش فوتبالی، هندانوویچ که یکی از بازیکنان بسیار خوب اینتر در بازی مقابل میلان بود پس از برد به خبرنگاران گفته: هیچ چیز برای یک دروازه‌بان آسان نیست و اگر بخواهید با تفکر این که مهار یک توپ آسان است به سمت آن بروید دچار مشکل خواهید شد.

هندانوویچ در ادامه افزود: جزئیات و مولفه‌های زیادی وجود دارد که ما را به یک تیم تبدیل کرده و آن‌ها همه به فوتبال مربوط نیست. مشاهده کرده‌ایم که در بسیاری از مناطق قدمی به سمت پیشرفت برداشته‌ایم. مانند روشی که درون زمین با هم ارتباط برقرار می‌‌کنیم. این روش و این ارتباطات پیشتر وجود نداشت.

کونته اینتر را به صدر جدول سری آ رسانده. حضور اینتر در صدر جدول در نیم فصل دوم سری آ برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ رخ می‌دهد اما هندانوویچ هم چیز را به کونته ارتباط نمی‌دهد. او گفته: فکر می‌کنم شروع تغییرات اینتر با ورود اسپالتی رخ داد و سپس کونته آمد. پایه‌های اینتر ساخته شد و سپس روی آن المان‌های جدید سوار شد. چندین سال طول کشید و در این دوران روزهای تلخ و شیرینی وجود داشت.  

1101